Online időpontfoglaló vállalkozóknak automatikus számlázással

Online időpontfoglaló vállalkozóknak automatikus számlázással

Eleged van belőle, hogy minden hónapban a számlázó programokkal egyesével állítgatod ki a számlákat?

Egyre több a bevételed és már nem győzöd a sok adminisztrációt egyedül?

Hadd mutassunk egy egyszerűbb megoldást:  Az univerzális időpontfoglaló automatikus számlázással.

A TimeBeeZ online időpontfoglaló rendszer összeköttetésben áll a számlázz.hu -val, a Billingo -val és természetesen a Nav -val.

Lehetőséged van megadni  vállalkozásod adatainál a Számlázz.hu -s vagy Billingo -s fiókodat a rendszerben, így innentől a számlázás automatizálódik.

Amikor ügyfeled időpontot foglal hozzád, neked nincs más dolgod, mint elfogadni az időpontot, ezek után az online időpontfoglaló rendszer elintézi helyetted a többit.

Automatikusan kiállítja a számlát a vendégnek az általa megadott számlázási címre, majd kiküldi PDF formátumban az e-mail címére.

Lehetőséged van természetesen egyedi számla létrehozására is, az időpontfoglaló rendszer Nav bekötéssel is rendelkezik.

Nincs még TimeBeeZ fiókod?

Ingyenes próbaidőszak

Az online időpontfoglaló vállalkozóknak

Időpontfoglalás pofonegyszerűen

Időpontfoglalás pofonegyszerűen

>>> 5 ok, amiért érdemes a TimeBeeZt használnod <<<

#1 Kényelmes az Ügyfeleidnek és Neked is!

Kezdjünk egy példával:

Juli igénybe szeretné venni a szolgáltatásodat. Ha a hagyományos foglalási módot választja, azaz telefonon hív fel Téged, több feltételnek is adottnak kell lennie…

Valószínűleg csak nyitvatartási időben tud elérni, és kizárólag akkor lehetséges az időpontegyeztetés, ha Te is pont telefonközelben vagy. Ha tehát Julinak az éjszaka közepén villan be, hogy jövő héten fodrászhoz, fogorvoshoz, netán edzőterembe …stb. szeretne menni, a foglalással várnia kell másnap reggelig.

Már, ha addig el nem felejti vagy nem keres másik szolgáltatót…

Ezzel szemben a TimeBeeZ 0-24-ben rendelkezésre áll: internetkapcsolat segítségével bárhol és bármikor be tudnak Hozzád jelentkezni, Te pedig bárhol és bármikor kezelni tudod az időpontokat. Rengeteg hosszadalmas telefonhívástól és papírmunkától szabadulhatsz meg, ezáltal több szabadidőre tehetsz szert. Jól hangzik, nem igaz?

#2 Időpontfoglalás extrákkal – Nincs több elfelejtett találkozó!

Már fél órája karba tett kézzel várod a vendéget, ügyfelet, de még mindig semmi.

“… És még csak nem is telefonált, hogy lemondja az időpontot!” – morogsz magadban.

Valld be, ez Téged is kihoz a sodrodból, na meg, aznap bevételkieséssel is számolnod kell. Jó hír, hogy automatikus emlékeztetők kiküldésével szinte teljesen elkerülheted az ilyen bosszantó szituációkat! ☺

Ja, és az értesítéseknek köszönhetően Te és kollégáid totálisan képben lesztek azzal, hogy kinek mikor kell érkeznie!

  • Értesítés időpontfoglalásról
  • Értesítés időpont módosításáról
  • Értesítés időpont törléséről

#3 Felhasználóbarát felület

Minek túlbonyolítani a dolgokat? A TimeBeeZ a modern design mellett maximálisan letisztult, átlátható és pofonegyszerű, ami jelentősen megkönnyíti a foglalási rendszerben történő eligazodást. Ha valahol mégis elakadnál, akkor a Súgót előhívva azonnali segítséget kaphatsz, de e-mailben is szívesen válaszolunk kérdéseidre.

#4 Időpontfoglalás ÉS vállalkozásmenedzsment

A TimeBeeZ nemcsak egy online időpontfoglaló rendszer. Sokkal több annál!

Különféle izgalmas és hasznos funkciókat építettünk be, melyek leegyszerűsítik a mindennapi munkavégzést. Ilyen például a néhány kattintással elérhető statisztika készítés pénzügyi és kihasználtsági kimutatásokból, a tranzakciók nyomon követése, az értékesítési riport készítése, a bevételek és a kiadások összesítése és még sorolhatnánk.

#5  Bővülő ügyfélkör, nagyobb bevétel

Aki nem halad a korral, lemarad! Bármilyen vállalkozásról legyen szó, egy cég (vagy akár egy e.v.) a 21. században nem engedheti meg magának, hogy ne legyen jelen online. Azzal, hogy Nálad az időpontfoglalás egyszerű és kényelmes, jelentős előnyre tehetsz szert például olyan versenytársakkal szemben, akik nem használnak online rendszert.

A TimeBeeZzel eredményesebbé teheted vállalkozásodat és megkönnyítheted saját magad és kollégáid munkavégzését!

  • átláthatóbb időpontkezelés
  • kevesebb lemondás és bevételkiesés
  • több (elégedett) ügyfél, vendég

+1 Még egy szuper funkció, amit imádni fogsz: előlegkérés

Azaz lehetőséged van egy bizonyos összegű vagy százalékú tételt előleg címszóval beállítani. Csak akkor véglegesíthető az időpont, ha ezt a szolgáltatást igénybe vevő a

TimeBeeZen keresztül kifizeti.

Mit szólsz, megnézed az INGYENES próbaverziót? ☺

Időpontfoglalás pofonegyszerűen

avagy az online naptár, amely nem hagyja veszni az ügyfelet

Gabi felnéz a honlapodra, hogy igénybe vegye a szolgáltatásodat – mondjuk egy masszázst. Fájós derékkal tárcsázza a kontakt oldalon talált számodat – miközben te épp valaki hátát gyúrod. Túl azon, hogy vissza kell hívnod és külön be is jegyezned magadnak az időpontot, Gabinak még közbe is jön valami. Pedig ő is egyszerűbben foglalhatott volna időpontot egy online naptáron keresztül, neked pedig nem dagadna az ér a halántékodon, valahányszor meghallod a mobilcsörgést.

“De én ezekhez nem értek”

Dehogyisnem. Skypeolni is megtanultunk anno, és arra emlékszel, mennyit izzadtál az első okostelefonoddal? Na ugye! Minden csak megszokás kérdése, ráadásul az oonline naptár annyira sokat könnyít az életeden, hogy amikor már használod, nem is fogod érteni, hogy hogy írogathattad eddig kockás füzetbe az időpontokat. Hacsak nem vagy grafomán, a rengeteg papírmunka és a kézzel áthúzott-átfirkált időpontok valószínűleg neked sem fognak hiányozni.

Elvesztegetett idő, elkallódó ügyfelek

Sajnos nem mindenkinek van elég bátorsága lemondani egy időpontot. Sőt, van rosszabb: rengeteg ügyfelet még csak nem is érdekel, hogy nem jelent meg a megbeszélt időpontban. És persze ne felejtsük el az örökzöld slágert: a feledékeny típust, akinek aznapra hat másik program is összejött.

A TimeBeeZ rendszere azért is zseniális, mert automatikusan emlékeztetőt küld neked és az ügyfélnek is a lefoglalt időpontról. És mivel nem egy összetákolt rendszerről van szó, hanem precízen átgondolt és komoly fejlesztésről, azonnal értesít az időpont módosításáról és törléséről is.

“ez még mind semmi…”

Lényeg a lényeg: az online naptáron belül kiválaszthatod az előlegkérés funkciót. Az ügyfél csak úgy tud időpontot foglalni, ha az általad beállított összeget átutalja. Azért valakinek a cégnél nagyon jó napja lehetett, amikor ezt kitalálta, mert ez az egyik legimádnivalóbb a rengeteg funkció között. ?

További ezer és egy indok a TimeBeeZ mellett

A jó öreg Excel-táblázattal való vacakolást valószínűleg neked sem kell bemutatni, ha pénzügyekről, számokról is kimutatásokról van szó. Az online naptárral gyakorlatilag megspórolsz egy kört: az ügyfelek adatait automatikusan elmenti a rendszer, az időpontot pedig ők foglalják be, neked már nem kell külön sehova sem beírnod őket. Ahogy az egy minőségi online naptártól elvárható, a rendszer átlátható, felhasználóbarát és pofonegyszerű – szóval nem kell kétségbeesetten felkeresni az informatikus ismerősödet ahhoz, hogy használni tudd.

“Mellesleg” statisztikákat készíthetsz vele pénzügyi kimutatásokból, nyomon követheted a tranzakciókat, két kattintással összesítheted vele a bevételeket és a kiadásokat.

   Még egy fontos dolog, aztán hagylak végre kipróbálni: ez nem egy bútordarab, ami, ha mégsem tetszik, már nem viheted vissza! Az egy hónapos próbaidőszak alatt van elég időd csekkolni az összes funkciót, legrosszabb esetben pedig nemet mondasz.

Mit szólsz, megnézed az INGYENES próbaverziót?

Időmenedzsment módszerek

 Halogatós típus vagy? Könnyen túlvállalod magad? Akkor ez neked szól!

Biztos veled is előfordult már, hogy hirtelen több mindennel kellett foglalkoznod és azt sem tudtad, hol áll a fejed, vagy mivel kellene kezdeni az egészet.

Végül inkább hagyod a csudába, majd holnap nekiállsz, addig “kitalálod, mi legyen”.

Ez jól hangzik, de a valóságban ez nem így működik.

Ezzel elkezdődik a halogatás folyamata, és ahelyett, hogy belevágnál és szép sorban megoldanád a feladatokat, inkább olyan, mintha visszafelé lépkednél.

Összegyűjtöttünk neked pár hasznos tippet és tanácsot, hogy hogyan kerüld el ezeket a helyzeteket. Nem kell mást tenned, csak alkalmaznod őket és hatékony időmenedzsment módszert építened a mindennapjaidba!

1. lépés: Priorizálj!

Ha előre látod a következő heti feladataidat, akkor célszerű már hétvégén elkészíteni egy feladatlistát, ahol a munkád jelentőssége és a kiszabott határidő alapján tudsz priorizálni.

Erre tökéletes segédeszköz az időmátrix, amivel a teendőket fontosság és sürgősség szerint lehet kategorizálni.

Ezen két tényező alapján 4 csoportra bonthatjuk a feladatokat:

  • Sürgős és Fontos
  • Sürgős, de nem Fontos
  • Fontos, de nem Sürgős
  • nem Sürgős és nem is Fontos

Most elemezzük szét ezt a 4 csoportot:

  1. Sürgős és Fontos kategória:

Ebbe tartoznak azok a feladatok, amik elkészítése halaszthatatlan, és szűkös a határidő is, amikorra készen kell lennie.

  • Sürgős, de nem Fontos kategória:

Ide sorolhatók az olyan feladatok, amiket nem lehet elhalasztani, de fontosság szempontjából később is ráérne, pl.: egy megbeszélés vagy egy találkozó.

  • Fontos, de nem Sürgős kategória:

Az a célunk, hogy a feladatok nagy része ebbe a kategóriába kerüljön. Ide tartozhat pl.: a számlabefizetés.

  • nem Sürgős és nem is Fontos kategória:

Ezek a tipikus “ráér majd holnap” feladatok, vagyis amik esetében nem gond az sem, ha csúszik egy-két napot, hetet az elkészítése.

2. lépés: Kalkulálj a teendőid idejével!

A teendőid idejének becslése fog segíteni abban, hogy átlásd, mennyi időt vesznek igénybe az adott napra betervezett feladatok. Ebből azt is látni fogod, hogy mennyi feladatot tudsz elvégezni egy nap alatt. Ha nagyon ügyes vagy, akkor a csúszás idejével is számolhatsz. Magyarul, olyan vagány időninja vagy, hogy már  el is kezdted használni az időmenedzsmentet!

3. lépés: Merj NEM-et mondani!

Fontos, hogy tudj “Nem”-et mondani egy váratlanul felmerülő feladatra. Nehéz, de muszáj, mert ez biztosítja azt, hogy minden a tervek szerint haladjon és ne vállald túl magad.

Viszont az elengedhetetlen, hogy tudj különbséget tenni a “halaszthatatlan” és a “még ráér” dolgok között, és, hogy tudd  mikor mire kell nemet mondanod.

4. lépés: Ne tervezd be 100%-ra a napod!

Váratlan események bármikor közbejöhetnek, ezért sem szabad egy napodat teljesen betáblázni. Időt kell hagyni egy hirtelen felmerülő probéma vagy egy sürgős ügy megoldására. Az a legjobb, ha semmi ilyesmi nem történik, akkor a nap további részében lazíthatsz, de ha forr benned a tettvágy, akkor nyugodtan kezdj bele a másnapi feladataidba.

5. lépés: “Amit ma megtehetsz, …” Tedd is meg és ne halogasd!

A legutálatosabb dolog tud lenni, mikor olyan feladatot kell elvégezni, amit a hátad közepére se kívánsz. De ki más csinálná meg helyetted? Ilyenkor annyit tudsz tenni, hogy lenyeled a békát, és minél hamarabb nekiállsz. Ezeket nem szabad halogatni, mert később se lesz könnyebb, ess túl rajta mielőbb, és egy gonddal kevesebb.

6. lépés: Fontos, hogy kommunikálj!

Egy felettes vagy egy új ügyfél által kiosztott feladat elvégzésénél sokszor vannak ködös részek; mire gondol pontosan, mit vár el, és hasonlók. Egy feladat érthetősége és pontos leírása kulcsfontosságú ahhoz, hogy helyesen legyen elvégezve és ne legyen csúszás. Ha valami nem világos, bátran kérdezz rá, ne a beszámoló során derüljenek ki ezek a hiányosságok, mert az már konfliktushoz és kései leadáshoz vezethet. A folyamatos kommunikációval elkerülhetőek a félreértések, valamint szépen felépített időmenedzsmentedben sem okoz károkat.

7. lépés: Tedd szokássá és válj “időmenedzsment guruvá”!

A megvalósítás kulcsa a jó tervezés. Egy jól elkészített feladatlistával nem lesz többé gondod az idővel. A becslésekkel látni fogod, mire mennyi idő kell, hagyj magadnak réseket egy hirtelen feladatra vagy problémára és nem érhet meglepetés. Az elején tudatosan figyelj rá, hogy minden napra csináld meg az időbeosztásod, és később már rutinból fog menni!

Vannak, akiknek az a módszerük, hogy este lefekvés előtt megtervezik a másnapjukat, priorizálva a teendőket és így nem kattog az agyuk alvás helyett, reggel pedig azonnal tudják, hogy mihez fogjanak és milyen sorrendben végezzék el a feladatokat.

Ez is egy jó módszer lehet. Próbáld ki a különböző módszereket és találd meg a legtesthezállóbbat!

Összefoglalás:

Érdemes egy esélyt adni a feladat tervezésnek, nagyban megkönnyítheti az életed és elfelejtheted a csúszásokat és a szrvezetlenség egyéb negatív kihatásait..

Kezdetben használj papírlapot vagy egy füzetet, és sikerként fogod megélni, mikor egy feladatot kihúzhatsz róla és látod, hogy a számuk egyre csökken. Majd a nap végén akár ki is tépheted és a kukába dobhatod, ezzel jelképes győzelmedet ünnepelve, hogy nem fogtak ki rajtad és sikerült mindent teljesíteni, amit elterveztél!

Áttérhetsz az elektronikus rendszerre is, amely rengeteg felesleges körtől kímél meg.

A lényeg, hogy ne hagyd abba  és váljon az időmenedzsment is egy szokássá!

A TimeBeeZzel eredményesebbé teheted vállalkozásodat és megkönnyítheted saját magad és kollégáid munkavégzését!

  • átláthatóbb időmenedzsment
  • kevesebb lemondás és bevételkiesés
  • több (elégedett) ügyfél, vendég

Mit szólsz, megnézed az INGYENES próbaverziót? ☺

Elmaradozó vendégek, akik még csak le sem mondják időpontjukat

Hatékony időgazdálkodás szépségszalonoknak: mutatjuk, mi a megoldás!

Szépségiparban dolgozóként biztosan Neked is ismerős az alábbi szituáció: a vendég lelkesen időpontot kér Tőled. Mindent megbeszéltek, ám, mire eljön az idő, se híre, se hamva az illetőnek. Se egy telefon, se egy e-mail, mintha egyszerűen köddé vált volna… Te pedig majd felrobbansz az idegtől, hiszen a megbízhatatlan vendég helyett egy másikat is tudtál volna fogadni, aki valóban meg is jelenik a szalonodban, és KIFIZETI a szolgáltatást.

Mégis, miért történik meg ez (olyan gyakran)?

  1. a vendégek nehezen veszik a fáradtságot, hogy az időpontot lemondják

Sajnos ilyen az emberi természet. Azzal, hogy nem mennek el, nem az Ő életük, komfortérzetük, bevételük…stb. lesz rosszabb. Ez inkább Neked (és kollégáidnak) fontos. Egy másik, gyakori vendégtípus, aki a háta közepére sem kívánja a telefonálgatást – ez főleg az Y generációra jellemző (20-as, 30-as korosztály), akik inkább az online világban élnek, mindenkivel ott tartják a kapcsolatot. Ráadásul telefonon valamivel személyesebb kontaktus teremthető, és sokan nem szeretnének „magyarázkodni”, „mentegetőzni”.

  • szimplán csak elfelejtik a találkozót

Lehet, hogy már lassan 2 hete annak, hogy a vendég lefoglalta Nálad időpontját. És ennyi idő alatt bizony rengeteg minden történik. A hétköznapok mókuskerekében sokszor még arra sincs kedv, idő vagy energia, hogy feljegyezzék a kezelés időpontját telefonjukba vagy naptárukba. Ez a szomorú igazság.

Nem kell aggódnod, van megoldás!

A fenti szituációk elkerülése érdekében fontos, hogy minél több eszközt adjunk az emberek kezébe. A TimeBeeZzel véget vethetsz az ilyen helyzeteknek és jelentősen csökkenteni tudod a lemondások számát, ezáltal minimalizálhatod a bevételkiesést.

Online időpontfoglaló és vállalkozás menedzsment szoftverünket azzal a céllal fejlesztettük, hogy megkönnyítse a szolgáltatói szektorban dolgozók mindennapjait. Mindezt úgy, hogy egy egységes rendszerben váljon lehetővé a vállalkozások idejének, pénzügyeinek és készleteinek kezelése, nyomon követése.

Időgazdálkodás hatékonyan: hogyan csökkenthetők a lemondások a TimeBeeZ használatával?

  • Előleg kérése

Lehetőséged van előleget kérni, mellyel minimalizálhatod, vagy akár teljes mértékben elkerülheted a lemondásokat és az abból fakadó bevételkieséseket.

  • Értesítések, emlékeztetők

A TimeBeeZ amellett, hogy segíti a helyes időgazdálkodást, értesítést, emlékeztetőt küld vendégeid számára az időpontjuk közeledtével. Személyre tudod szabni, hogy a foglalt időpont előtt pontosan mikor kerüljön kiküldésre ez az emlékeztető.

  • Időpont módosítása

A vendég egyszerűen át tudja helyezni meglévő foglalását egy másik időpontra, mindenféle kínos magyarázkodás vagy indoklás nélkül. Tehát itt nem lemondás történik, hanem új időpontot kér az illető.

  • Felhasználóbarát felület:

A TimeBeeZ felületét tervezve az egyszerűségre és az átláthatóságra törekedtünk. Ennek ellenére természetesen akadhatnak olyan vendégek, akik nem szívesen használnának online foglalási rendszert. Ennek megoldásaként megalkottunk egy olyan funkciót, hogy Te, mint szolgáltató tudj az ügyfeled nevében időpontot foglalni saját naptáradban.

A TimeBeeZzel tehát nem csak az időgazdálkodás válik sokkal hatékonyabbá, de az elmaradozó vendégek valamint a lemondások száma is lényegesen csökkenthető. Ez pedig egy nélkülözhetetlen lépés ahhoz, hogy vállalkozásod szárnyra kapjon.

Hiszed, ha látod? – Teszteld a TimeBeeZt 30 napig INGYEN!

Online időpont foglalás – Egy rendszer, ami erre is megoldást kínál

Eleged van a naptárba irogatásokból? Inkább váltanál egy online rendszerre, amit a telefonodról is könnyen elérhetsz?

Akkor a TimeBeez online időpontfoglalás rendszerét neked találták ki!

Hogy lásd, nem csak mellé beszélünk, pár pontban összefoglaltuk neked, mitől is egyszerű és nagyszerű rendszerünk használata:

1. Több szabadidő… Azt meg hogy?

Ugye ismerős, mikor egész nap csörög a telefon, de nincs időd mindre válaszolni, a munkáddal is le vagy maradva, de még otthon is megtalálnak a hívások.

A TimeBeeZ használatával búcsút mondhatsz ezeknek a kellemetlenségeknek!

Felületünk egész nap, 0-24-ben rendelkezésre áll, ahol Ügyfeleid bármikor leadhatják online időpont foglalásukat. Így neked sem kell munkaidő után a foglalásokkal foglalkoznod, a TimeBeez-re bízhatod. 

Saját fejlesztésű, belső üzenetküldő funkciójának köszönhetően a TimeBeeZ rendszeren keresztül gyorsan és könnyedén megy az üzenet váltás, ami elégedett ügyfeleket és neked pedig nyugodt szabadidőt jelent.

2. Kevesebb holtidő, több értékesen töltött perc

Egy online időpont foglalási rendszer, ami elvégzi helyetted a piszkos munkát!

Nem kell többet telefonálgatással és szabad időpontok keresgélésével töltened az idődet, dőlj hátra, és élvezd a TimeBeeZ okozta könnyedséget.

“Vendégeid” számára szabadon megtekinthetőek a még foglalható időpontok, amik közül kedvükre válogathatnak. Neked csak ellenőrizned kell, hogy mikor hol van jelenésed!

3. Sok a lemondás, kevés a bevétel? Ezentúl nem!

Mostantól a lemondott időpontok miatt sem kell aggódnod!

A TimeBeeZ rendszeren keresztül lehetőséged van előleget kérni, mellyel elkerülheted az időpont lemondásából keletkező bevételek kiesését. Ezzel nem csak a visszamondásokat, de a kieső összegeket is minimalizálhatod.

4. 100% támogatás, 100% bizalom, 100% online időpont foglalás

Regisztráció, rendszerhasználat, infofeltöltés… Nyugi, nem kell mindent egyedül intézned, nem hagyunk magadra! Ha elakadtál, vagy segítségre szorulsz a rendszerrel kapcsolatban, ránk számíthatsz!

Keress minket bátran

  • ha baj van,
  • valami nem működik,
  • vagy egyszerűen csak kérdésed van,

mi nagyon szívesen segítünk neked!

Elérhetsz minket:

  • hello@timebeez.hu e-mail címen, vagy
  • +36 70 503 7731 telefonszámon,

ahogy neked kényelmesebb.

Csörgess vagy üzenj, és érkezik a felmentő sereg!

5. A minőség az első, a kedvező ár már csak hab a tortán

Igyekeztünk csomagjainkat aszerint kialakítani, hogy az neked és az ügyfeleidnek is jó= gyors, könnyű és átlátható legyen és öröm legyen az üzletelés.

Megfizethető, ám magas színvonalú rendszerünkkel nem érheti csalódás egyikőtöket sem!

6. Számodra az ügyfél az első? Nekünk is!

Azért hoztunk létre egy felhasználóbarát felületet, mert azt szeretnénk, hogy a TimeBeeZ rendszer használata élmény legyen!

Hogy ez teljesülhessen, várjuk a(z):

  • véleményedet,
  • észevételeidet,
  • tanácsaidat,
  • építő jellegű kritikáidat,
  • felmerülő ötleteidet,

mindent, amivel jobbá tehetjük számodra a felületet!

Arra törekszünk, hogy elégedett legyél, ezért fontos tudnunk, hogy mire van szükséged és az igényeid figyelembevételével és kielégítésével igyekszünk egy prémium, de megfizethető rendszert létrehozni.

Fedezd fel az online időpont foglalást, és az általa nyújtot lehetőségek tárházát!

Könnyítsd meg az életed vele, szerezz versenyelőnyt, elégedett ügyfeleket és nyugodt szabadidőt.

Mit szólsz, megnézed az INGYENES próbaverziót?