A piacon találkozhattál már időpont foglalásra alkalmas megoldásokkal, és ezek közül lehet, hogy használod is valamelyiket.
Ha alapvetően meg vagy elégedve az általad választott rendszerrel és nem vágysz semmi extrára, nem is kell tovább olvasnod.

Ha viszont az IDŐD a legértékesebb eszközöd, és minden megoldásra kíváncsi vagy, AMI IDŐT SPÓROL SZÁMODRA ÉS SEGÍT HATÉKONYABBÁ TENNI A VÁLLALKOZÁSOD, CÉGED NAPI MŰKÖDÉSÉT, MI LESZÜNK A TE CSAPATOD!

Az volt a legfontosabb szempont a TimeBeeZ 9 hónapos fejlesztése során, hogy egy általános időpontfoglaló rendszert ötvözzünk egy professzionális vállalatirányítási rendszerrel!
Akárcsak a méhecskék, mi is szorgosan fejlesztettünk, ötleteltünk és dobáltuk össze az újabbnál újabb  extrákat, amikről biztosan tudtuk, hogy használatuk élményt ad és időt spórol majd a TimeBeeZerek-nek!
Itt csak olyat fogsz látni, ami azonnal érthető (számunkra is! :) ).

Kukába a bonyolult statisztikákkal, a hagyományos naptárakkal, az 50 különféle letöltött applikációval (amelyeknek a felét csak letöltjük, aztán sosem nyitjuk meg :D)!

Használd a TimeBeeZ-t 30 napig teljesen INGYEN, és mondd meg Te, mennyire könnyítette meg a mindennapjaid!

Kötelezettségek nélkül, bármikor elkezdheted használni!

BEEZzz BENNÜNK, ÉLMÉNY LESZ!

Íme néhány funkció, amikre nagyon büszkék vagyunk:

(Figyelem: anyagunkat folyamatosan frissítjük az aktuális szorgoskodásaink után!)

  • Ingyenes 30 napos előfizetés időtartama alatt a fennálló napokat egy látható sávon jelezzük, hogy tudja a felhasználó, mennyi nap áll még rendelkezésére az ingyenes használatból. Nincs zsákbamacska, nincs titok, csakis 30 nap után kell kiválasztanod a három csomagunk közül  a számodra leginkább megfelelőt!
  • Megújult időpont felvételi ablakot készítettünk. Egyszerű, átlátható design, hogy a jövőben érkező újabb és újabb funkciókat könnyebben el lehessen helyezni. Igen, folyamatosan fejleszteni fogjuk a rendszert!
    Az új ablakon, csoportokra bontott részegységek alatt találhatóak a korábban ismert időpont és résztvevői részek. Ezek összecsukhatóak.
  • Időponthoz tartozó megjegyzés mező. Időpont felvételnél a korábban említett csoportosítással bekerült egy “Egyéb” csoport ahol egy megjegyzés mezőbe lehet írni az időponthoz extra kiegészítést. Ez jelenleg, csak létrehozáskor adható meg, utána pedig bármikor megtekinthető.
  • Időponthoz tartozó meeting URL.  Bekerült a vírushelyzetre való tekintettel a “Videóchat” gomb, amit az időpont részletek oldalon lehet elérni. Ez egy egyedi URL-t generál és nyit meg egy új lapon, amit csak a résztvevő(k) és a szolgátlató tud megtekinteni / lekérni. (Link bírtokában bárki beléphet a szobába) A videóchatre a Jitsi Meet nevű alkalmazást használjuk.
  • A naptárnézet-re bekerült egy export funkció, amivel az ügyfél / szolgáltató a saját időpontjait egy naptárfájlba tudja letölteni. Lehetőség van időintervallum, és időpont típusok kiválasztására. (Fontos tudni, hogy jelenleg csak azok az időpontok exportálhatóak, amiket az ügyfél saját maga foglalt, azaz ahol ő a kliens egy adott szolgáltatásnál)
  • Továbbá javítva lett számos korábban elkészített funkció, ezzel javítva a felhasználói élményt, és sikeresebbé téve a szoftver működését! :)

Hogy döntöttél?

Belevághatunk?

© Copyright - Promera Menedzsment Kft.