Nyári nyitva tartás és szabadságok kezelése

Nyári nyitva tartás és szabadságok kezelése

Növeli a bizalmat, javítja a vevői élményt és hatékonyabbá teszi a foglalási folyamatot.

Az időpontfoglalások kényelmes kezelése nem könnyű feladat, különösen azokban az időszakokban, amikor az alkalmazottak vagy a szolgáltatók szabadságon vannak, és a nyitvatartási idők változnak. Azonban a TimeBeeZ időpontfoglaló rendszerben az alkalmazottak szabadsági napjait és az üzlet nyitva tartását könnyedén be tudjuk állítani. Ez a megoldás jelentős előnyöket kínál az ügyfeleknek, alkalmazottaknak és a vendégeknek egyaránt.

Az egyik legfontosabb előnye annak, hogy beállítjuk a nyári nyitva tartást és a szabadságokat a TimeBeeZ-ben, az ügyfelek számára a könnyű és zavartalan időpontfoglalás. A szoftver lehetővé teszi, hogy az ügyfelek mindig naprakész információkkal rendelkezzenek az üzlet nyitvatartási időiről és az alkalmazottak szabadságáról, így a megfelelő időpont kiválasztása egyszerű és zökkenőmentes.

Az alkalmazottak számára pedig az előny az, hogy a TimeBeeZ szoftver lehetővé teszi számukra, hogy hatékonyan kezeljék a szabadságukat. Beállíthatják a saját szabadsági napjaikat, és ezzel segítik az üzletet abban, hogy az ügyfelekkel történő találkozók az üzlet nyitvatartási idejében történjenek. Ezen kívül, az alkalmazottak a szoftver segítségével mindig naprakész információkkal rendelkeznek a kollegáik szabadságairól.

A vendégek számára a TimeBeeZ szoftverben való szolgáltatói nyitvatartás megtekintése számos előnnyel járhat:

  1. Rugalmas időbeosztás: A szolgáltatók által megadott nyitvatartási idők lehetővé teszik, hogy a vendégek pontosan tudják, mikor érhetik el a szolgáltatót. Ez lehetővé teszi a vendégeknek, hogy könnyen időpontot foglaljanak, mert tudják, hogy mikor érhetik el a szolgáltatót.
  2. Időtakarékosság: Az online időpontfoglalás révén a vendégeknek nem kell telefonon vagy e-mailben egyeztetniük a szolgáltatóval. A szolgáltatók által megadott nyitvatartási idők révén a vendégek azonnal foglalhatnak időpontot, és így időt takaríthatnak meg.
  3. Bizalom: Az átlátható nyitvatartási idők és az online időpontfoglalás lehetővé teszi a vendégeknek, hogy bízzanak a szolgáltatóban és az üzletmenetben. Az egyszerű és kényelmes foglalási folyamat növeli a bizalmat és csökkenti az esetleges kellemetlenségek lehetőségét.
  4. Kényelem: Az online időpontfoglalás révén a vendégek bármikor, bárhonnan lefoglalhatják az időpontot. Nem kell személyesen vagy telefonon egyeztetniük a szolgáltatóval, így akár a munkahelyről vagy az otthonukból is intézhetik a foglalást.

Összességében a TimeBeeZ szoftverben megjelenített nyári nyitva tartás lehetővé teszi a vendégeknek, hogy könnyedén és kényelmesen foglaljanak időpontot a szolgáltatóknál.

Ez növeli a bizalmat, javítja a vevői élményt és hatékonyabbá teszi a foglalási folyamatot mind a vendégek, mind a szolgáltatók számára.

Oszd meg:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Kövess minket a közösségi médián!

Népszerű:

Legyél naprakész!

Iratkozz fel tájékoztatónkra!

Ne maradj le a TimeBeeZ-zel kapcsolatos friss hírekről és változásokról

Tekintsd meg ezeket is:

EGYSZERŰ ÉS

ÁTLÁTHATÓ

MINDEN FUNKCIÓ ELÉRHETŐ MINDEGYIK CSOMAGBAN.

Árainkat cégméret alapján határoztuk meg, biztosítva ezzel a lehetőséget, hogy minden kisvállalkozás olyan rendszerrel dolgozhasson, mint a nagyvállalatok többsége.  

LIFE TIME

0 HUF / hó
  • 1 dolgozó
  • 1 tevékenység
  • 3 szolgáltatás
  • 40.000 hírlevél / hónap

ENTER TIME

6995.- HUF / hó
  • 1 dolgozó
  • 1 tevékenység
  • 5 szolgáltatás
  • 25.000 hírlevél / hónap
Népszerű

PREMIUM TIME

14.995.- HUF / hó
  • 2 dolgozó
  • 2 tevékenység
  • 10 szolgáltatás
  • 100.000 hírlevél / hónap
Népszerű

VIP TIME

38.995.- HUF / hó
  • 10 dolgozó
  • 5 tevékenység
  • 20 szolgáltatás
  • 200.000 hírlevél / hónap

CSOMAG

AJÁNLATAINK

Minden funkció elérhető mindegyik csomagban.

Árainkat cégméret alapján határoztuk meg, biztosítva ezzel a lehetőséget, hogy minden kisvállalkozás olyan rendszerrel dolgozhasson, mint a nagyvállalatok többsége.  

LIFE TIME

0 HUF / hó
  • 1 dolgozó
  • 1 naptár
  • 3 szolgáltatás
  • 40.000 hírlevél / hónap

ENTER TIME

6995.- HUF / hó
  • 1 dolgozó
  • 1 naptár
  • 5 szolgáltatás
  • 25.000 hírlevél / hónap
Népszerű

PREMIUM TIME

14.995.- HUF / hó
  • 2 dolgozó
  • 2 naptár
  • 10 szolgáltatás
  • 100.000 hírlevél / hónap
Népszerű

VIP TIME

38.995.- HUF / hónap
  • 10 dolgozó
  • 5 naptár
  • 20 szolgáltatás
  • 200.000 hírlevél / hónap