Az online időpontfoglaló vállalkozóknak

Felmerül a kérdés, hogy vajon a napunk hány százalékát töltjük időpont egyeztetéssel, a foglalások kezelésével és annak adminisztrálásával?

Mindenki számára van egy határ, ami felett már nem lehet hatékonyan, a munkára szánt idő egészséges keretein belül dolgozni.

Bár léteznek olyan időmenedzsment módszerek, melyekkel hatékonyabbá tehető a munkavégzés, ehhez szükséges a módszertan elsajátítása és gyakorlása.

A pörgős mindennapokban, erre a legtöbb munkavállalónak, vállalkozónak nincs lehetősége, időhiányból adódóan.

Hasonló helyzet állhat fent a vevőgondozással és a termék, vagy szolgáltatás népszerűsítésével is.

Felismervén a helyzetet, a TimeBeeZ online időpontfoglaló rendszer jelentősebb idő-, vagy energiaráfordítás nélkül automatizálja és elvégzi a vállalkozók és munkavállalók helyett az említett feladatokat.