„6 kollégával dolgozunk együtt a rendelőben. A naptár valós időben frissül, így a csapat minden tagja naprakészen láthatja az egyes munkatársak közelgő időpontjait. Mindenki tisztában van a rendelő menetrendjével, és még hosszadalmas egyeztetésekre sincs szükség. Az automatikus emlékeztetőnek és az előleg funkciónak köszönhetően 60%-al csökkent azoknak a pácienseknek a száma, akik nem jelentek meg a lefoglalt időpontban.”

„Különböző háztartási- és építőipari gépeket, szerszámokat és műszereket adunk bérbe néhány órára, vagy akár több napos időtartamra. A sok részlet miatt körülményes a foglalás, és a legkisebb hiba is rengeteg kellemetlenséget okozhat az ügyfélnek. Örülök, hogy rátaláltam a TimeBeezre, mert egyrészt sokkal egyszerűbb kezelni a bérbeadásokat, másrészt több időm marad személyes hobbimra, a barkácsolásra.”

„A szervizben állandóan csörgött a telefon, amit sem én, sem a kollégák nem tudtak mindig felvenni, a hívások kezeléséhez pedig nem állt módomban egy plusz alkalmazottat foglalkoztatni. Először kétségeim voltak az időpontfoglaló rendszer bevezetésével kapcsolatban, féltem, hogy túlságosan bonyolult lesz. Szerencsére nem így történt, a munkatársak és még az idősebb ügyfelek is imádják, a foglalások legnagyobb része innen érkezik.”

© Copyright - Promera Menedzsment Kft.