Miért érdemes regisztrálni?

Ezt a webináriumot egyéni vállalkozóknak illetve kis és középvállalkozások vezetőinek ajánljuk, akik szeretnék cégük működését

EGY átfogó üzleti platformmal hatékonyabbá tenni.

Tudtad, hogy Magyarországon az 1-9 főt foglalkoztató KKV vezetők átlagosan 21 órát töltenek adminisztrációval havonta?

Tudtad, hogy a banki ügyek intézése és a számlázás az idejük 10 %-át tölti ki egy hónapban?

Gyakran a cégvezetők sem érzékelik mennyire időrabló ezeknek a tevékenységeknek az elvégzése,

pedig ezt az időt új ügyfelek szerzésére is fordíthatnák!

Miről lesz szó a webináriumon?

  • Vállalkozás menedzsmentről
  • Vezetői időbeosztás hatékonyságának növeléséről
  • Hazai vállalkozások profi működését szolgáló rendszerről
  • Hogyan született meg a megoldás amivel segíteni tudunk cégek százainak Magyarországon sikeressé tenni az üzletüket
  • A TimeBeeZ rendszer funkcióiról

Szeretnél te is profi rendszerrel dolgozni, átlátható működést elérni anélkül, hogy milliókat sőt! százezreket kéne ráköltened?

[CONTACT_FORM_TO_EMAIL id=”1″]

A Webinárium pontos időpontja: 2022.július.12  17:00

Helyszín: Online

Előadók:

Ravetzky Árpád

Ravetzky Blanka

© Copyright - Promera Menedzsment Kft.