Non-Stop foglalási lehetőség visszaigazolással

Az érdeklődők a nap 24 órájában, éjjel-nappal kérhetnek időpontot, melyről mindkét fél automatikus e-mail visszaigazolást kap. Te is regisztrálhatod az igényt az ügyfelek, páciensek helyett: akár a következő, esedékes szűrővizsgálatra, kezelésre vagy szervizelésre is foglalhatsz a nevükben, mielőtt elhagynák a helyszínt.

Munkatársak hozzárendelése

A dolgozói naptárak segítenek abban, hogy kollégáid egyszerűen kezelhessék saját beosztásukat, melyeket tulajdonosként könnyedén ellenőrizni tudsz. Alkalmazottaidnak különböző hozzáférési jogosultságot adhatsz, így Te döntöd el, hogy kivel milyen információkat osztasz meg.

Vállalkozásod népszerűsítő weboldal

A profiloldal helyettesítheti vagy kiegészítheti meglévő webhelyed. Itt egyszerűen hirdetheted szolgáltatásaid, bemutathatod tevékenységeid, áraid és munkatársaid, valamint hasznos információkat nyújthatsz ügyfeleid, pácienseid számára, akik az oldalon értékelésüket is leadhatják.

Emlékeztető & előlegkérési funkció

Növeld bevételeid! Az előre beállított  e-mail emlékeztetőkkel minimálisra csökkentheted vagy akár teljesen kizárhatod azt, hogy klienseid ne jelenjenek meg a megbeszélt időpontban. Ha szeretnéd, egy-egy szolgáltatás igénybevételéhez előleget is kérhetsz, mely még erősebb biztosítékot jelent. Küldj értesítést a mások által lemondott időpontokról, így villámgyorsan feltöltheted az üres helyeket!

Marketing eszközök – Építs bizalmat és hűséget!

Lepd meg az embereket egy-egy kedves üzenettel születésnapjuk, névnapjuk alkalmából. Csábítsd vissza az elveszített ügyfeleket kuponokkal, kedvezményekkel. Értékeld és csoportosítsd vendégeid: tudd meg, kik azok, akik különleges bánásmódot érdemelnek, és melyek azok az ügyfelek, páciensek, akik problémásnak minősülnek például egy-egy elmulasztott találkozó miatt.

Értékes statisztikák

Vajon melyik munkatársad volt a legeredményesebb? Kíváncsi vagy arra, hogy hány ember fordult meg egy adott napon/héten/hónapban a rendelődben, üzletedben vagy műhelyedben? Ahelyett, hogy bonyolult adatsorokat elemezel, a TimeBeez segítségével néhány kattintással naprakész információkhoz juthatsz.

Különböző csomagajánlatokat kínálunk vállalkozásod és munkatársaid igényeire szabva, kedvező áron.

A 30 napos, INGYENES próbaidőszak. kiváló alkalmat teremt arra, hogy kötöttségek nélkül fedezd fel a TimeBeezben rejlő nagyszerű lehetőségeket!

Időpontfoglaló- és vállalkozás menedzsment rendszerünket mindazoknak ajánljuk, akik:

  • belefáradtak abba, hogy rengeteg foglalás érkezik telefonon, még munkaidőn kívül is.
  • leszámolnának a temérdek lemondott időponttal, kiesett találkozóval.
  • azt szeretnék, ha a folyamat zökkenőmentes lenne, és kevesebb időt venne igénybe.
  • egy olyan letisztult, átlátható weboldalra kívánják terelni az érdeklődőket, ahol egyszerűen és gyorsan időpontot foglalhatnak.
  • felismerték, hogy a papíralapú adminisztráció számos hibázási lehetőséget rejt magában (pl. ütköző időpontok, telefonszám elírása, időpont áthelyezések komplikált jelölése).
  • összehangolnák és átláthatóvá tennék a kollégák munkavégzését.
  • fontosnak tartják ügyfeleik, pácienseik elégedettségét.
  • növelnék a páciensek, ügyfelek számát, népszerűsítenék szolgáltatásukat.
  • a folyamatok egyszerűsítése, az emlékeztetők és az előlegkérési funkció révén nagyobb nyereségre kívánnak szert tenni.
© Copyright - Promera Menedzsment Kft.