Kérdezz a chatbot-tól te is!

TimeBeeZ.hu weboldalunkon egy új chatbot-ot vezettünk be, amelynek célja, hogy a lehető legjobb segítséget nyújtsa az érdeklődőknek a TimeBeeZ szoftverünk megismerésében, a regisztrációban és a TimeBeeZ működéséről való tájékozódásban. A chatbot egy mesterséges intelligencia alapú rendszer, amely képes természetes nyelven kommunikálni a felhasználókkal, és válaszolni a feltett kérdéseikre. A chatbot előnyei a következők:

  • Gyors és kényelmes: A chatbot bármikor elérhető, és azonnal válaszol a felhasználók üzeneteire. Nem kell várni egy emberi ügyfélszolgálatosra, vagy böngészni a weboldalon keresztül. A chatbot egyszerűen és közvetlenül adja meg a szükséges információkat
  • Barátságos és segítőkész: A chatbot udvariasan és empátiával beszél a felhasználókkal, és igyekszik megérteni a szándékaikat és igényeiket. A chatbot nem csak tényeket közöl, hanem tanácsokat is ad, és javaslatokat tesz a TimeBeeZ szoftver használatára.
  • Okos és innovatív: A chatbot folyamatosan tanul a felhasználók visszajelzéseiből, illetve a feltett kérdésekből és fejleszti a tudását és képességeit.

A chatbot-ot úgy terveztük, hogy minél jobban megkönnyítse az érdeklődők számára a TimeBeeZ szoftverrel való ismerkedést, és növelje az elégedettségüket és bizalmukat.

A chatbot legfőbb feladata, hogy segítse az érdeklődőket a regisztrációban, amely egy egyszerű és gyors folyamat.

A chatbot-ot egyszerűen elindíthatja a weboldalunkon található ikonra kattintva, és elkezdheti a beszélgetést. Ha bármilyen kérdése van a TimeBeeZ szoftverrel kapcsolatban, ne habozzon kipróbálni a chatbot-ot, és élvezze az interaktív és informatív élményt!

A TimeBeeZ szoftverünk egy olyan online időmenedzsment rendszer, amely segít a felhasználóknak hatékonyabban tervezni, nyomon követni és kiértékelni az idejüket. A rendszer lehetővé teszi, hogy létrehozzon saját időterveket, beosztásokat, célokat és projekteket, valamint megossza őket másokkal. A szoftverünk segítségével könnyen nyomon követheti az időfelhasználását, elemezheti az eredményeit, és javíthatja az időmenedzsment készségeit.

A TimeBeeZ szoftverünk mögött egy lelkes és elkötelezett csapat áll, amelynek tagjai nagyon fontosnak tartják a vevői elégedettséget és visszajelzést. A TimeBeeZ alkotói folyamatosan dolgoznak a szoftver fejlesztésén és javításán, hogy a legjobb élményt nyújtsák a felhasználóknak.

Oszd meg:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Kövess minket a közösségi médián!

Népszerű:

Legyél naprakész!

Iratkozz fel tájékoztatónkra!

Ne maradj le a TimeBeeZ-zel kapcsolatos friss hírekről és változásokról

Tekintsd meg ezeket is:

EGYSZERŰ ÉS

ÁTLÁTHATÓ

MINDEN FUNKCIÓ ELÉRHETŐ MINDEGYIK CSOMAGBAN.

Árainkat cégméret alapján határoztuk meg, biztosítva ezzel a lehetőséget, hogy minden kisvállalkozás olyan rendszerrel dolgozhasson, mint a nagyvállalatok többsége.  

LIFE TIME

0 HUF / hó
  • 1 dolgozó
  • 1 tevékenység
  • 3 szolgáltatás
  • 40.000 hírlevél / hónap

ENTER TIME

6995.- HUF / hó
  • 1 dolgozó
  • 1 tevékenység
  • 5 szolgáltatás
  • 25.000 hírlevél / hónap
Népszerű

PREMIUM TIME

14.995.- HUF / hó
  • 2 dolgozó
  • 2 tevékenység
  • 10 szolgáltatás
  • 100.000 hírlevél / hónap
Népszerű

VIP TIME

38.995.- HUF / hó
  • 10 dolgozó
  • 5 tevékenység
  • 20 szolgáltatás
  • 200.000 hírlevél / hónap

CSOMAG

AJÁNLATAINK

Minden funkció elérhető mindegyik csomagban.

Árainkat cégméret alapján határoztuk meg, biztosítva ezzel a lehetőséget, hogy minden kisvállalkozás olyan rendszerrel dolgozhasson, mint a nagyvállalatok többsége.  

LIFE TIME

0 HUF / hó
  • 1 dolgozó
  • 1 naptár
  • 3 szolgáltatás
  • 40.000 hírlevél / hónap

ENTER TIME

6995.- HUF / hó
  • 1 dolgozó
  • 1 naptár
  • 5 szolgáltatás
  • 25.000 hírlevél / hónap
Népszerű

PREMIUM TIME

14.995.- HUF / hó
  • 2 dolgozó
  • 2 naptár
  • 10 szolgáltatás
  • 100.000 hírlevél / hónap
Népszerű

VIP TIME

38.995.- HUF / hónap
  • 10 dolgozó
  • 5 naptár
  • 20 szolgáltatás
  • 200.000 hírlevél / hónap