Hogyan segíthet a TimeBeeZ a kezdő vállalkozóknak az hatékony időgazdálkodásban és ügyfélszolgálatban?

Hogyan segíthet a TimeBeeZ a kezdő vállalkozóknak az hatékony időgazdálkodásban és ügyfélszolgálatban?

Kezdő vállalkozó vagy? Igen, sok kihívással kell szembenézni a vállalkozás elindítása során. A hatékony időgazdálkodás és az ügyfélszolgálat kiemelt fontosságú, amikor a cél az eredményes működés és ügyfélkör növelése. A TimeBeeZ szoftver kiváló segítséget nyújt ezeken a területeken, azzal a céllal, hogy egyszerűsítse és optimalizálja a vállalkozás mindennapi folyamatait.

Hogyan segíthet a TimeBeeZ a kezdő vállalkozóknak?

1. Egy szoftver, több funkció:
Az egyik legnagyobb előny, hogy a TimeBeeZ egyetlen platformon kínálja az összes olyan funkciót, amelyek egy kezdő vállalkozó számára fontosak lehetnek. Így nem kell időt és energiát pazarolni a különböző szoftverek közötti váltogatásra, vagy azok elsajátítására. További előny, hogy a díjcsomagok összehasonlításakor a TimeBeeZ összességében költséghatékony választás!

2. Időpontfoglalás és szolgáltatások:
A TimeBeeZ lehetővé teszi az időpontok egyszerű és hatékony foglalását, akár ingyenesen, akár online bankkártyás fizetéssel és automatikus számlázással kiegészítve. Ezzel megkönnyíti az ügyfelek számára, hogy elérhető időpontok közül választhassanak, legyen szó masszázsról, tanácsadásról, szépségiparról vagy más egészségügyi szolgáltatásokról.
Előnyös a vállalkozásnak is mert az adminisztrációs feladatokat csökkenti.

3. Csoportos események és előfizetési modell:
A vállalkozók csoportos eseményeket, workshopokat, tanfolyamokat szervezhetnek egyszerűen a TimeBeeZ-en keresztül. Az előfizetési modell pedig lehetővé teszi, hogy havidíjat szedjen a különféle szolgáltatásokért, mint például napindító, motivációs előadás vagy szöveges tartalomszolgáltatás.

4. Vevői adatbázis és csoportos üzenetküldés:
A TimeBeeZ-ben gyűjthetők az információk a vevőkről, így könnyebben követhetők az ügyfélkapcsolatok és szükség esetén személyre szabott szolgáltatásokat lehet nyújtani. A csoportos üzenetküldés pedig remek lehetőséget ad a marketingkommunikációra.

5. Egyszerű Számlázás és Statisztikák:
A TimeBeeZ könnyedén kezeli a számlázást, és az ingyenes csomag a NAV-os bekötést is tartalmazza és ingyenes számlázó programként is használható. Ezenkívül a szoftver statisztikákat is készít a bevételekről, így könnyebben követhető, hogy melyik szolgáltatás hozza a legtöbb bevételt.

Konkrét példák:

– Egy masszőr vállalkozó:
A masszőr egyszerűen megadja a rendelkezésre álló idősávokat, és ügyfelei könnyen választhatnak közülük. A számlázás gyorsan és egyszerűen történik a szoftverrel, és a statisztikák segítenek nyomon követni a bevételeket.

– Életmódtanácsadó:
Az előfizetési modell lehetővé teszi az életmódtanácsadónak, hogy havi díj ellenében rendszeresen szolgáltatást nyújtson előfizetőinek, és a csoportos üzenetküldésen keresztül könnyen kommunikálhasson a csoporttal.

– Workshop szervező:
A csoportos időpontok és előfizetési modell lehetővé teszi a workshop szervezőnek, hogy könnyedén kezelje a résztvevők bejelentkezéseit és az eseményeket, miközben hatékonyan kommunikál a résztvevőkkel.

A TimeBeeZ szoftver valóban nagyszerű segítség egy kezdő vállalkozónak. Az összes fontos funkciót egyetlen helyen megtalálhatod, ami időt és energiát takarít meg, és lehetővé teszi, hogy fókuszálhass az üzleti növekedésre és ügyfélkapcsolatok erősítésére.

Próbáld ki te is, és légy részese az egyszerű és hatékony vállalkozáskezelésnek!

Oszd meg:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Kövess minket a közösségi médián!

Népszerű:

Legyél naprakész!

Iratkozz fel tájékoztatónkra!

Ne maradj le a TimeBeeZ-zel kapcsolatos friss hírekről és változásokról

Tekintsd meg ezeket is:

EGYSZERŰ ÉS

ÁTLÁTHATÓ

MINDEN FUNKCIÓ ELÉRHETŐ MINDEGYIK CSOMAGBAN.

Árainkat cégméret alapján határoztuk meg, biztosítva ezzel a lehetőséget, hogy minden kisvállalkozás olyan rendszerrel dolgozhasson, mint a nagyvállalatok többsége.  

LIFE TIME

0 HUF / hó
  • 1 dolgozó
  • 1 tevékenység
  • 3 szolgáltatás
  • 40.000 hírlevél / hónap

ENTER TIME

6995.- HUF / hó
  • 1 dolgozó
  • 1 tevékenység
  • 5 szolgáltatás
  • 25.000 hírlevél / hónap
Népszerű

PREMIUM TIME

14.995.- HUF / hó
  • 2 dolgozó
  • 2 tevékenység
  • 10 szolgáltatás
  • 100.000 hírlevél / hónap
Népszerű

VIP TIME

38.995.- HUF / hó
  • 10 dolgozó
  • 5 tevékenység
  • 20 szolgáltatás
  • 200.000 hírlevél / hónap

CSOMAG

AJÁNLATAINK

Minden funkció elérhető mindegyik csomagban.

Árainkat cégméret alapján határoztuk meg, biztosítva ezzel a lehetőséget, hogy minden kisvállalkozás olyan rendszerrel dolgozhasson, mint a nagyvállalatok többsége.  

LIFE TIME

0 HUF / hó
  • 1 dolgozó
  • 1 naptár
  • 3 szolgáltatás
  • 40.000 hírlevél / hónap

ENTER TIME

6995.- HUF / hó
  • 1 dolgozó
  • 1 naptár
  • 5 szolgáltatás
  • 25.000 hírlevél / hónap
Népszerű

PREMIUM TIME

14.995.- HUF / hó
  • 2 dolgozó
  • 2 naptár
  • 10 szolgáltatás
  • 100.000 hírlevél / hónap
Népszerű

VIP TIME

38.995.- HUF / hónap
  • 10 dolgozó
  • 5 naptár
  • 20 szolgáltatás
  • 200.000 hírlevél / hónap